Vrtne mize stare šole in moderne
Vrtne mize so lahko stara šola ali moderne.
Stara šola vrtnih miz se izkazuje v lastnostih in materialih, ki so bolj ali manj pozabljene. Včasih se sicer v nove vrtne mize vnese kakšna lastnost stare šole, vendar so kot celota vrtne mize stare šole bolj ali manj domena nekaterih ohranjenih primerkov. Sodobne vrtne mize bodo prav tako nekoč v prihodnosti postale vrtne mize stare šole. Njihove lastnosti bodo bolj ali manj primerni časom in okusom v prihodnosti. Tako kot pri današnjih vrtnih mizah stare šole, bodo nekatere lastnosti cenjene, druge pa namenjene pozabi in nekaterim redkim ohranjenim primerkom vrtne mize stare šole. Ne glede na čas in obdobje ter vse pripadajoče lastnosti ob izdelavi, se skozi čas nekatere lastnosti ne spremenijo.
Vrtne mize so prvenstveno namenjene uporabi v okolici doma. Zato morajo biti trpežne, obstojne na vremenske vplive, ter hkrati imeti vse lastnosti, katere imajo mize namenjene uporabi v notranjosti doma. Vrtne mize, tako klasične, kot sodobne, so zato cenjene v lastnosti, ki se skozi čas ne spreminjajo. Sodobne vrtne mize vedno prinašajo izboljšave, ki jih seveda kupci različno cenijo. Vzdrževanje je pri novih, sodobnih vrtnih mizah bistveno izboljšano. Hkrati so lahko vrtne mize sodobnega časa bistveno bolj dostopne, izvedene v bistveno večjih možnostih lastnosti ter mnogih drugih naprednih lastnostih. Izboljšave so namenjene na eni strani lastnikom, na drugi pa koristijo izdelovalcem. Vrtne mize iz sodobnih materialov lahko omogočajo cenovno dostopnost in preprostost vzdrževanja za lastnike, hkrati pa enostavnost izdelave iz cenovno dostopnih materialov po enostavnih postopkih. Sodobni materiali hkrati omogočajo, da se lahko po končani življenjski dobi ponovno uporabijo za vrtne mize ali kateri koli drug izdelek narejen na enaki osnovi. Zato je vzdrževanje preprosto. Na eni strani materiali omogočajo enostavno vzdrževanje.
Na drugi strani pa cena sodobne vrtne mize omogoča, da jo ob vsakem večjem vzdrževalnem posegu enostavno zamenjamo z novo.