Posts | Comments | Email

Vaje za intenzivno hujšanje

Vaje za hujšanje so gibalne aktivnosti, ki poskrbijo za kurjenje odvečnih snovi v telesu.

Vse vaje za hujšanje imajo cilj odpravljena odvečna teža. Kakšna je naša idealna teža ugotovimo na več načinov. Eden od načinov je indeks telesne. Indeks telesne mase je razmerje med telesno težo in kvadratom višine, rezultat govori o idealni, povečani ali premajhni telesni teži. Več kot priporočljive so vaje za hujšanje, ko vrednosti indeksa telesne mase kažejo na debelost prve druge ali tretje stopnje. Na vaje za hujšanje je dobro pomisliti tudi takta, ko vrednost indeksa telesne mase od normalne telesne mase preide v območje povečane telesne mase. V tem primeru že preproste vaje za hujšanje nudijo hitro, enostavno in učinkovito rešitev. Potrebovali bomo kratko obdobje intenzivne vadbe, po kateri se bo naš indeks telesne mase vrnil v območje normalne telesne mase. Koristijo različne gibalne aktivnosti, ki jih lahko določamo samostojno ali s strokovno pomočjo. Pri debelosti so vaje za hujšanje lahko prav tako samostojno ali s strokovno pomočjo določene. Iz prakse poznamo primere, ko so ljudje čez noč opustili stare prehranjevalne in druge navade ter se začeli intenzivneje gibati. To je lahko tudi hoja z ustrezno intenzivnostjo, obremenitvijo ter frekvenco. Praktično to pomeni prehoditi določeno razdaljo, ponavljati hojo dan za dnem ter skušati izboljševati čas potreben za osvojitev cilja. Skupaj z pravilno prehrano je nekaterim osebam uspelo zmanjšati telesno težo za več deset kilogramov. Indeks telesna mase se je od območja med trideset in štirideset znižal na območje med osemnajst in pol do petindvajset. Vse vaje za hujšanje so toliko učinkovite, kolikor je človek pripravljen na spremembe. Najboljši primeri prakse kažejo na izredno voljo, gibanje niso ovirale niti neugodne vremenske razmere. Na drugi strani pa rezultate ne moremo pričakovati, če vaje za hujšanje izvajamo premalo intenzivno ter pogosto.

Vaje za hujšanje prinašajo spremembe.

Leave a Reply