Spletno oglaševanje, učinkovita minimalnost
Spletno oglaševanje je učinkovit minimalizem .
Oglaševanje je bilo od nekdaj pomemben del trženja, spletno oglaševanje je sodobno trženje . Cilj oglaševanja ostaja pri tem praktično enak v osnovi. To je motiviranje kupca k določeni aktivnosti. Določena aktivnost je lahko izbira ponudbe izdelka ali storitve ponudnika, ki se je odločil za oglaševanje. Skozi čas se je oglaševanje spreminjalo skladno z zahtevami časa. Spremembe so najbolj vidne na daljše časovno obdobje. Pri krajših časovnih obdobjih imamo problem zaznavanja spremembe. V tem pogledu spletno oglaševanje ni nič drugačno kot klasično. Gre za največkrat manjše spremembe, ki so ustvarjene z namenom boljšega trženja. Zato se tudi velikokrat prezrejo. Nasprotno pa jih pri daljšem časovnem razdobju praktično ni mogoče spregledati. Tako danes že posnetke brez težav ločimo po obdobjih vsaj okvirno, saj je kakovost bistveno drugačna. Spreminjalo pa se je spletno oglaševanje tudi v načinih pristopa. Včasih je bil pristop bistveno bolj statičen, danes je za razliko bistveno bolj dinamičen. Nekoč se je pojavljalo na točno določeni spletni strani, v primeru, da se je uporabnik odločil z drugo spletno stran oglas ni bil viden. Danes temu ni več tako, spletno oglaševanje je sposobno slediti uporabniku. Ter mu ponujati izdelke ali storitve na več različnih spletnih straneh. To je hkrati prednost in manj dobra lastnost. Predvsem zahtevni kupci so tisti, kateri ne želijo, da jim spletno oglaševanje neprestano svetuje in ponuja izdelke ali storitve. Želijo imeti čas za odločanje, ker je v njihovi navadi, da se odločajo hitro in brezglavo, ampak preudarno ob številnih analizah. V primeru, da se taki osebi oglaševanje pojavi večkrat, bo to razumel kot slabo lastnost. Čeprav je lahko izdelek ali storitev dobra, bo sporočilo dojel, kot pospešeno praznjenje zalog z napakami v splošnem pomenu besede.
Spletno oglaševanje mora biti na takšne kupce pozorno, saj predstavljajo velik potencial pri trženju blaga ali storitev.