Spletni marketing vpliva na splet
Spletni marketing ima vpliv na mnoge različne lastnosti spleta .
Dosegljivost spleta je odvisna od več različnih dejavnikov. Splet sestavljajo predvsem spletne strani, ki ponujajo različne spletne vsebine . Spletne vsebine obiskovalci delijo na zanimive, manj zanimive in ne zanimive. Zanimive spletne strani so tiste, ki jih obiskovalci največ obiskujejo. Manj zanimive spletne strani so tiste, katere obiskovalci manj pogosto obiskujejo. Obstajajo tudi spletne strani, ki jih obiskovalci spleta nikoli ne obiščejo. Pri tem gre za spletne strani, ki so širše dostopne, vendar zaradi različnih razlogov za točno določenega obiskovalca niso zanimive. Do spletnih strani obiskovalci dostopajo na več načinov. Tudi najbolj zaželene in obiskane spletne strani so imele prvi obisk. Da se je zgodil prvi obisk je bilo potrebno spletno stran narediti privlačno oziroma povedati širšemu občinstvu o njeni prisotnosti na spletu. Velika verjetnost je, da je poglavitno vlogo za širjenje glasu o določeni spletni strani imel spletni marketing. Obiskovalec je prvič dostopil do spletne strani preko iskalnika. V iskalniku je našel določene zadetke iskanja, od tod pa je bilo do spletne strani samo korak. Spletni marketing je pri tem omogočil, da se je določena spletna stran uvrstila na vidno mesto v rezultatih iskanja po določeni ključni besedi. Seveda je spletni marketing le eden od načinov približevanja spletnih strani obiskovalcem. Spletna stran lahko postane zanimiva tudi preko različnih oblik oglaševanja. Spletni marketing je različno učinkovit v primerjavi z drugimi načini. Spletno oglaševanje spletnih strani je uspešno predvsem v primerih, ko je dobro vidno in ima zanimivo vsebino. Spletni marketing pozna tudi nekaj zanimivih rešitev. Doseganje spleta lahko spletni marketing v marsičem spremeni, saj ima vpliv. Spletne strani se lahko razvrščajo na različne načine. Iskalnik je zgolj ena od možnosti. Seveda pa ni edina možnost.
Spletni marketing ureja in vpliva na splet in spletne vsebine s prilagajanjem različnim zahtevam.