Spletna trgovina, prihranimo čas in denar
Spletna trgovina na ponujajo možnost, da prihranimo prihranimo čas in denar. Danes spletna trgovina predstavlja alternativo klasični trgovini. V osnovi je enaka, drugačna pa je komunikacija, izvedba plačila in dostava. Prednosti lahko prepoznamo že v teh osnovnih značilnosti. Ker je komunikacija virtualna lahko poteka praktično kjerkoli, kadarkoli ko je tehnično mogoča. Praktično povsod na zemeljski obli. Kar pomeni, da lahko kupujemo kjerkoli in prodajamo kamorkoli. Prednost takšnega načina komuniciranja je, da lahko izbiramo ponudbo oziroma zalogo na večjo razdaljo in pridobimo večje število ponudb v istem času.
To je posebej odlično takrat, ko iščemo blago ali storitev, ki jo na klasičen način ne moremo dobiti, želimo prihraniti čas ali pa želimo pridobiti večje število ponudb v krajšem času. Spletna trgovina zaradi virtualnega načina komunikacije ponuja številne prednosti v primerjavi z klasično trgovino. Ko se odločimo za izbiro ali nakup smo vedno takoj na vrsti, takoj imamo na voljo vse najpomembnejše informacije, takoj lahko izberemo oziroma kupimo. Takšen način izbire oziroma nakupa prinaša prednost tudi za prodajalce. Prodajalec potrebuje zgolj komunikacijsko sredstvo, ne potrebuje posebno velikega prostora, kot klasična trgovina za predstavitev in skladiščenje blaga. Temu primerno prinaša možne prihranke ter postavitev konkurenčne cene. Vse skupaj je omogočalo, da se je na nekaterih trgih oziroma po področjih spletna trgovina uveljavila kot najpogostejši način kupovanja. Posebno to velja za dejavnosti, kjer bi kupovanje na klasičen način predstavljalo izgubljen čas in denar.
Izvajalec namesto tega naroči kar potrebuje v nekaj minutah, ter naprej opravlja svojo dejavnost. Spletna trgovina ima na drugi strani nekaj pomanjkljivosti, ki so tipične za virtualno nakupovanje v primerjavi s klasičnim. Predvsem ne more osebno izbirati in ocenjevati izdelka ali storitve. Vendar se tudi to pomanjkljivost učinkovito odpravlja. Vsaka resna spletna trgovina omogoča, da se dostavljeno blago, ki ne ustreza lahko vrne. Spletna trgovina je sodoben način soočanja ponudbe in povpraševanja.