Sokovnik, bliže ali dlje
Sokovnik je lahko ugoden nakup bliže domu, lahko pa tudi v oddaljenih krajih.
Odvisno od ponudbe, na splošno pa smo kupci danes lahko srečni, da imamo na voljo veliko izbiro. Velika izbira pa je dejansko zelo različen pojem z vidika osebne ocene. Za mnoge to dejansko je velika izbira, saj jim vse prav pride, je zanje primerno oziroma vsaj tako mislijo. Bolj zahtevni pa vedo, da je za sokovnik velika izbira bolj ali manj navidezna. Ker se v lastnosti poglobijo, pridobivajo informacije ali iz izkušenj vedo, zanje ponudba, čeprav velika zanje ni ustrezna. Pogosto se zgodi, da morajo svojo najboljšo ponudbo iskati dlje od doma. S tem pa nastopijo težave, posebno ko je oddaljenost večja, razlika v ceni pa majhna. Zato so v dvomu o primernosti iskati ponudbo dlje. Težavo lahko racionalno rešimo tako, da sokovnik ocenimo v vseh svojih lastnostih. Upoštevati pa moramo dejansko vse lastnosti. Pri oddaljenosti poznamo večinoma zgolj pol zgodbe. Gledamo kje lahko sokovnik kupimo. Pozabljamo pa, da mora v času garancijske dobe tudi delovati. Zato ni nepomembno, da vemo ali sokovnik lahko popravijo v bližini našega doma, ali je pooblaščen serviser bolj oddaljen. Kar z drugo besedo, da je nakup blizu, servis pa oddaljen. Ob tem se velja zavedati možnosti, da je stvar lahko povsem obratna. Servis blizu, nakup pa oddaljen. Danes kupiti sokovnik daleč stran od doma ni težava. Poznamo spletne nakupe ter druge podobne nakupe, katerih značilnost je, da ni problem kupiti izdelek nekje daleč od doma. Tudi kupovanje preko oceana ali na drugih kontinentih danes ni noben problem. Večji problem nastane, ko je potrebno uveljaviti garancijo. V primeru, da imamo možnost uveljavljanja garancijskih pravic v naši bližini, nakup sploh ni problem.
S predpostavko, da vse ostalo za sokovnik dobimo pošteno skladno z plačanim, obljubljenim ter splošno znanimi in zakonsko uveljavljenimi pravicami potrošnika.