Posts | Comments | Email

Jedilnik za hujšanje nam lahko pripravi strokovnjak za prehrano

Hujšanje po pomembno za vsako mlado ali starejšo žensko. Skoraj vsaka ženska vsaj enkrat na leto hujša. Največ se hujšanja lotimo v spomladnih mesecih, ko moramo odpraviti ogromno odvečne teže in kilogramov, ki so se na naše telo prikradli zimskih mesecih, ko smo imeli oblečene dolge puloverje in se nismo obremenjevali s tem kaj pojemo. Ko začnemo hujšati je dobro, da si pripravimo jedilnik za hujšanje, ki nas bo vodil in usmerjal pri prehranjevanju. Nikoli ne smemo začeti hujšati brez pravega plana oziroma brez načrta, kaj točno boo čez dan pojedli. Na voljo imamo več možnosti. Jedilnik za hujšanje si lahko pripravimo glede na kalorije, ki jih bomo tekom dneva zaužili. To pomeni, da si bomo pripravili takšen jedilnik za hujšanje, s katerim ne bomo presegli 1200 kalorij. Tak način hujšanja je precej enostaven, saj si lahko vedno sproti pregledam koliko kalorij ima posamezno živilo in nato le seštejemo kalorije vse zaužite hrane. Na koncu dneva pa ne smemo prekoračiti zadani 1200 kalorij.

jedilnik za hujšanje

Za uspešno odpravo odvečne teže potrebujemo jedilnik za hujšanje

Velikokrat smo na začetku celotnega procesa hujšanja precej zmedeni in ne vemo, kako bi lahko najbolj primerno in pravimo pristopili k celotni stvari. Če imamo s hujšanjem bolj malo izkušenj, je mogoče najlažje, da se zaupamo strokovnjakom, ki nam bomo pripravili primeren jedilnik za hujšanje za naše potrebe ter nam pripravili vsakodnevno vadbo, ki se je bomo morali držati. Tako bomo točno vedeli, kaj lahko pojemo za zajtrk, kaj za kosilo in kaj za večerjo. Dober jedilnik za hujšanje vključuje tudi manjšo malico in kakšen prigrizek, saj ljudje navadno na začetku diete težko zdržijo le s predpisanimi tremi obroki na dan. Jedilnik za hujšanje mora biti zato prilagojen za osebo, ki ga bo uporabljala, saj smo si ljudje različni. Vsakdo izmed nas ima svoje potrebe in zahteve.  Nekaj idej najdete tudi na strani lineasnella.si.

Leave a Reply