Posts | Comments | Email

Hujšanje v telovadnici

Vaje za hujšanje so priljubljena metoda izgubljanja telesne teže, še posebej pa se priporočajo tistim, ki se spopadajo z neželenimi oblogami na trebuhu, zadnjici, stegnih ali drugje. Prav s tovrstnim treningom je možno veliko storiti v boju proti odvečnim kilogramom, ne smemo pa pri tem pričakovati preveč. Vaje za hujšanje se pogosto zavajajoče predstavljajo kot učinkovite v zelo raznolikih situacijah in za marsikoga predstavljajo alfo in omego načrta za hujšanje, a v resnici same po sebi ne morejo zagotoviti želenega rezultata. Veliko pripomorejo predvsem v tem oziru, da telo v gibanju spodbudijo h kurjenju zalog energije, s tem pa povzročijo splošno izgubo kilogramov. To vsekakor poskrbi za nižjo telesno težo, ne pa nujno tudi za vitkejšo linijo ali idealno postavo.

Trening v fitnesu

Vaje za hujšanje bodo učinkovite le, če bo načrt treninga prilagojen posamezniku in njegovim ciljem. Pogosto gre pri tem za trening, ki se osredotoča na posamezne mišične skupine, ki jih želimo izpostaviti. Treba pa se je zavedati, da recimo trebušnjaki ne bodo odpravili maščobnih oblog na trebuhu – okrepili bodo trebušne mišice, ki pa so globoko pod plastjo maščobnega tkiva. V kombinaciji s treningom mišic bo treba torej poskrbeti še za odpravljanje maščobnih oblog, kar ni toliko naloga fitnesa – ta pripomore le toliko, kolikor energije porabi zavoljo gibanja. Vaje za hujšanje je treba nadgraditi s prilagojeno prehrano, ki ustvari kalorični primanjkljaj in spodbudi telo k porabi zalog energije, ki so shranjene v maščobnih oblogah. Tako bo v kombinaciji gibanja, treninga in prehrane hujšanje tudi najbolj učinkovito.

Predano izvajanje vaj za hujšanje je lahko prava pot do idealnega telesa in zdravega življenja. Ni pa to edina možnost, zato ni treba za vsako ceno iskati osebnih trenerjev in zapravljati denarja v fitnesih, ki morda povzročajo le trpljenje. Bolj učinkovit je celostni pristop, ki se začne v kuhinji.

Leave a Reply