Posts | Comments | Email

Archive for the digitalni marketing Category

Uspešna izdelava spletne trgovine z dobičkom

Uspešna spletna trgovina je privlačna za uporabnika, ima redno in visoko prodajo ter dosega visoko obiskanost. Obenem je dovolj informativna in nudi uporabniku širok nabor informacij. Google namreč poleg spletne optimizacije visoko uvršča ravno spletna mesta, ki nudijo odgovore na zastavljena

12.8.2017| digitalni marketing |

No Comments

Facebook oglaševanje je možnost oglaševanja na obiskanem mediju

Facebook oglaševanje je možnost oglaševanja na zelo obiskanem mediju. Oglaševalcem je facebook oglaševanje interesantno zaradi milijarde uporabnikov ter preko dvajset milijard minut prisotnosti uporabnikov dnevno. Število uporabnikov družabnega omrežja še ni nujno dejansko število potencia

11.21.2017| digitalni marketing |

No Comments

Uporabniška izkušnja, sodoben pojem in star izraz

Uporabniška izkušnja je hkrati sodoben pojem in star izraz. Star izraz je uporabniška izkušnja zaradi več kot dveh desetletji obstoja. Sodoben pojem pa zaradi množične uporabe spleta na praktično vseh obljudenih predelih sveta. Vsaka uporabniška izkušnja temelji na obisku točno določe

08.4.2017| digitalni marketing |

No Comments
Spletna analitika, prihodnost danes

Spletna analitika, prihodnost danes

Spletna analitika ima cilj ugotoviti, kakšna podjetniška prihodnost se nam obeta. Ugotavljanje prihodnosti je človeka od nekdaj zanimalo, spletna analitika je njena najsodobnejša izvedba . V preteklosti so prihodnost ocenjevali na podlagi vsega, kar so vedeli in je bilo reprezentativno za oce

12.15.2016| digitalni marketing |

No Comments

Spletno oglaševanje, omogoča spletno poslovanje

Spletno oglaševanje omogoča spletno poslovanje Preko spleta se danes ustvari pomemben delež celotnega prometa, večino zaslug za to ima spletno oglaševanje. Pod to aktivnost se šteje aktivnosti, kot so informiranje kupcev, navezovanje stikov, prodajo ter poprodajne storitve . V osnovi je spl

11.17.2016| digitalni marketing |

No Comments
Spletno oglaševanje, uveljavljena tržna novost

Spletno oglaševanje, uveljavljena tržna novost

Spletno oglaševanje je uveljavljena tržna novost . Tržna novost je spletno oglaševanje, ker je še razmeroma nova alternativa klasičnemu oglaševanju in ni izkoriščena skladno zmožnostmi. Uveljavljena pa je na nekaterih področjih oziroma za določen segment kupcev. Lahko bi ji rekli klju

10.24.2016| digitalni marketing |

No Comments

Spletno oglaševanje, ustvarjalna svoboda

Spletno oglaševanje je uporabnikom ponujena svoboda ustvarjanja . Obveščanje javnosti o svojih tržnih ambicijah je spletno oglaševanje postavilo v novo obdobje in stvarnost. Klasično oglaševanje s tem ni zamrlo, ostaja pa v senci, ki jo pušča sodobno oglaševanje . Uporabniku so z njim n

09.23.2016| digitalni marketing |

No Comments
Spletno oglaševanje, učinkovita minimalnost

Spletno oglaševanje, učinkovita minimalnost

Spletno oglaševanje je učinkovit minimalizem . Oglaševanje je bilo od nekdaj pomemben del trženja, spletno oglaševanje je sodobno trženje . Cilj oglaševanja ostaja pri tem praktično enak v osnovi. To je motiviranje kupca k določeni aktivnosti. Določena aktivnost je lahko izbira ponudbe

08.24.2016| digitalni marketing |

No Comments

Vsebinski marketing, analiza ponudbe

Vsebinski marketing je uspešnejši, če je ocena trga predhodno opravljena. V sodobnem času je analiziranje ponudbe vedno bolj vsakdanji proces, vedno bolj pogosto ga opravljamo. To nam omogočajo razne naprave, ki zagotavljajo veliko informacij v vsakem trenutku. Primerjava s preteklostjo je p

07.25.2016| digitalni marketing |

No Comments

Merjenje uspešnosti inbound marketinga, prepoznavanje priložnosti

Merjenje uspešnosti inbound marketinga je prepoznavanje priložnosti . Dobro prepoznavanje priložnosti lahko merjenje uspešnosti inbound marketinga zagotovi z ugotavljanjem neizkoriščenega. Ugotavljanje neizkoriščenega pokaže prav analiza, bolj kot je kakovostna in kompleksna več koristn

05.24.2016| digitalni marketing |

No Comments